poniedziałek, 22 września 2014

Święto Ziemniaka

Wczoraj wzięłam udział w festynie zorganizowanym w Równym pod nazwą "Dzień Ziemniaka". Zaposzenia wystosowało KGW i OSP Równe.
W programie z przyjemnoscią wysłuchałam występów zespołów ludowo-artystycznych Stowarzyszenia Miłośników Sulejowa oraz "Równianki" z Równego. Do dobrych występów pań z KGW Równe zdążyliśmy się już chyba przyzwyczaić, ale całkiem nowy zespół z Sulejowa był dla mnie (i każdego widza) pozytywnym zaskoczeniem. Autorskie teksty, ich  rożnorodność i dobór widać było, że bardzo podobał się publiczności.
Rozbawił mnie skecz przygotowany przez trzy panie z Równego (serdeczne gratulacje za żywiołowość, talent i humor).
Odbyły się też zabawne konkursy z ziemniakiem w roli głównej (najdłuższa obierka, rzut ziemniakiem do wiaderka, zbieranie ziemniaków na czas, jedzenie placków ziemniaczanych na czas). Nagrody w konkursie ufundowała Gmina Strachówka.
Potem przyszedł czas na degustację potraw z ziemniaków. Bardzo mi smakowały pyzy z serem oraz pierogi z kaszą i kurkami. Dziękuję też za poczęstowanie bardzo smacznym ciastem.

To było sympatyczne popołudnie. Dziękuję za zaproszenie, rozbawienie i "ugoszczenie".















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz