sobota, 11 października 2014

Ślubowanie klasy pierwszej szkoły podstawowej

Wczoraj uczestniczyłam w radosnej uroczystości ślubowania klasy I szkoły podstawowej. Na prośbę Pani Ewy Mikulskiej przewodniczącej Komisji Oświaty reprezentowałam ją wraz z Panią Barbarą Rosą przewodniczącą Rady Gminy.
Pomijam fakt, że jak zawsze nie zostałam powitana jako Radna naszej Gminy. Poza tym incydentem bez znaczenia dla mojej oceny zdarzeń, jestem ogromnie zadowolona z możliwości reprezentowania Rady Gminy w takim ważnym dla naszych najmłodszych uczniów i ich Rodziców, dniu

To była prawdziwa przyjemność oglądania radosnych maluchów, beztroskich w swym dzieciństwie, uśmiechniętych, choć i przejętych swą rolą.
Wypadłyście Drogie dzieci znakomicie. Gratuluję Rodzicom takich pociech. I jeszcze raz życzę radości, sukcesów w pierwszych szkolnych doświadczeniach, życzliwości wokół i zdrowia.

Przedstawiciele Rady Gminy dziękują Dyrekcji, Wychowawcy, Rodzicom i  Dzieciom za zaproszenie oraz ugoszczenie słodkościami.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz